مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-15سياسي

اعتراض تهران به وین/آخرین اخبار انتخاباتی/غزه؛ داغ تازه


آخرین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری سیزدهم/ ادامه واکنش ها در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از موضوعات و اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- اعتراض تهران به وین/آخرین اخبار انتخاباتی/غزه؛ داغ تازه آخرین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری سیزدهم/ ادامه واکنش ها در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از موضوعات و اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، خبرهای انتخاباتی همچنان از موضوعات خبرساز و پربازدید بود و بیانیه حضور رییس قوه قضاییه در انتخابات ریاست جمهوری در صدر اخبار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در بخشی از بیانیه مراجعه کنید.

برخی دیگر از اخبار مرتبط با انتخابات را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

*** جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی و ادامه واکنش ها در این زمینه هم از دیگر موضوعات پرخبر بود.

در همین رابطه معاون وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به اینکه وین مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می باشد، و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است، نوشت: مشاهده پرچم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تهران به وین/آخرین اخبار انتخاباتی/غزه؛ داغ تازه

اعتراض تهران به وین/آخرین اخبار انتخاباتی/غزه؛ داغ تازه