مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-15ورزشي

سوهان قم در اندیشه انتقام و صعود به نیمه نهایی


تیم فوتبال سوهان محمد قم در دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور این هفته از ماشین سازی تبریز پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال استان قم دومین مسابقه خود از مرحله حذفی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امید ایران را در حالی برابر تیم ماشین سازی تبریز برگزار می کند که در دیدار نخست با یک گل شکست خورده و باید این نتیجه را در بازی برگشت جبران کند.

شاگردان علی شریفی بعد از نخستین بازی این مرحله که علیرغم ارائه یک بازی خوب و حساب شده با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، در روزهای بعد از این بازی تا روز مسابقه برگشت، تمرینات خود را با وجود مشکلات عدیده در گرفتن مجوز زمین تمرین به شکل مرتب انجام داده اند.

نماینده فوتبال قم در این دیدار تلاش می کند با تدابیر کادر فنی، نمایش بسیار بهتری نسبت به بازی قبل داشته و بازی های خوب خود در مرحله مقدماتی این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های ایران را برابر نماینده آذربایجان شرقی به نمایش بگذارد.

فوتبالیست های سوهان محمد قم با نمایش همدلی و انسجام خود در مرحله مقدماتی با بازی های بسیار خوب صدرنشین گروه خود شدند، حالا امیدوارند در روزهایی که فوتبال قم به شدت درگیر انتخابات هیات فوتبال این استان است، عیدی شیرینی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوهان قم در اندیشه انتقام و صعود به نیمه نهایی

سوهان قم در اندیشه انتقام و صعود به نیمه نهایی