مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-15اقتصادي

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی توسط مراکز افق امامزادگان


رییس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: طی ماه رمضان امسال 2500 بسته معیشتی به ارزش 927 میلیون و590 هزار تومان در قالب رزمایش همدلی و با محوریت مراکز افق این ناحیه بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید سجاد موسوی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگاراناظهار کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 با محوریت 9 بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان قم اجرایی شد.

وی افزود: در این مدت در 6 بقعه متبرکه و با رعایت ضوابط بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جماعت اقامه شد، همچنین در دو بقعه شاهد برگزاری آیین ترتیل خوانی قرآن کریم و در 9 بقعه جلسات تفسیر بودیم که برخی از آنها به صورت مجازی بوده و از طریق شبکه های اجتماعی و به طور زنده پخش شده اند.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در چهار بقعه، میلاد امام حسن مجتبی(ع) در پنج و شهادت حضرت علی(ع) هم در 9 بقعه شاخص این ناحیه برگزار شده است گفت: طی ماه رمضان امسال برنامه تسبیح سحر از جوار سه بقعه ناحیه یک به صورت زنده روی آنتن سیمای مرکز قم رفته است.

وی تعداد هیئت های مذهبی مشارکت کننده در برنامه های رمضانی اوقاف را سه هیئت ذکر و خاطرنشان کرد: کاروان شادی میلاد امام حسن(ع) هم از جوار یکی از بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی توسط مراکز افق امامزادگان

توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی توسط مراکز افق امامزادگان