مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-15اقتصادي

گذر از پیک مصرف برق پایتخت نیازمند همکاری مشترکان است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: همکاری تمامی مشترکان برق در پایتخت برای گذر از تابستانی بدون خاموشی، ضروری است.

- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: همکاری تمامی مشترکان برق در پایتخت برای گذر از تابستانی بدون خاموشی، ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین صبوری در حاشیه نشست شورای اداری استان تهران با تاکید بر این که سال جاری با توجه به شرایط اقلیمی و کاهش بارندگی ها، علاوه بر کاهش توان تولید نیروگاه های برق آبی، گرمای زودرس هوا را نیز به دنبال داشته و این مهم باعث شده مدیریت مصرف انرژی در فصل بهار و تابستان 1400 اهمیتی دوچندان پیدا کند، یادآور شد: شیوع بیماری کرونا و روند فرسایشی یک سال گذشته ناشی از این بیماری نیز منجر به افزایش اهمیت مقوله تامین انرژی پایتخت شده است.

وی همچنین توجه به این نکته را ضروری دانست که تهران با دارا بودن بیش از 4.

5 میلیون مشترک، سهم قابل توجهی در بار مصرفی شبکه توزیع برق کشور دارد و عملکرد هموطنان و مشترکان تهرانی در حوزه مصرف انرژی می تواند بر کل کشور تاثیرگذار باشد.

صبوری افزود: به همین دلیل با پیش بینی این شرایط، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سال گذشته اقدامات متعددی را به منظور کاهش بار ساعات پیک در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از پیک مصرف برق پایتخت نیازمند همکاری مشترکان است

گذر از پیک مصرف برق پایتخت نیازمند همکاری مشترکان است