مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-15اقتصادي

بومی سازی طرح های تحقیقاتی با مشارکت دانش بنیان ها


مدیرعامل ساتکاب، ایفای نقشِ مطلوبِ شرکت های دانش بنیان و نخبگانِ واحدهای پژوهشی تحقیقاتی در عرصه صنعت آب و برق را، عاملِ تحقق «بومی سازی» و تقویت ساختِ داخل و توسعه صادرات برشمرد.

- به نقل از وزارت نیرو، محمدولی علاءالدینی، با بیان اینکه جایگاه شرکت های دانش بنیان و واحدهای تحقیقاتی در اجرای پروژه های حوزه صنعت آب و برق مهم و حیاتی است و به این موضوع در بخش های مختلفِ کتاب پای فردا بر شانه های امروز نیز اشاره شده است، اظهار داشت: ساتکاب به عنوان یکی از پنج شرکت مادرتخصصی وزارت نیرو، تا کنون بیشترین سهم را در حمایت از بخش خصوصی و دانش بنیان ها و استفاده از ظرفیت آنها در توسعه صنعت آب و برق و اتصال به فناوری های نوین در این عرصه و توسعه اقتصادی داشته است.

وی درباره سهم شرکت های دانش بنیان در این زمینه توضیح داد: رشد این صنایع در کشور تاکنون با استفاده از ظرفیت بسیاری از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ در کشور عملیاتی شده و این امر در راستای انتقال مأموریت از سوی وزارت نیرو، بومی سازی فناوری های نوین و حمایت از ساختِ داخل انجام شده و به این ترتیب بسیاری از نیازهای داخلی کشور برطرف می شود.

علاءالدینی با اشاره به اینکه تولیدات صنعت آب و برق در کشور بدون وقفه، با اتکا به دانش و صنعت و تجهیزاتی است که مطابق با فناوری روز دنیاست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی طرح های تحقیقاتی با مشارکت دانش بنیان ها

بومی سازی طرح های تحقیقاتی با مشارکت دانش بنیان ها