مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-15دانش

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در محکومیت جنایات اسراییل


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی در میدان شهید سلیمانی این واحد دانشگاهی تجمع کرده و اعلام  انزجار خود را نسبت به سیاست های این رژیم جعلی اعلام کردند.

- ایسنا/کرمانشاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی در میدان شهید سلیمانی این واحد دانشگاهی تجمع کرده و اعلام  انزجار خود را نسبت به سیاست های این رژیم جعلی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی همچون القدس النا، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، بای ذنبت قتلت، دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد، نه به لبخند ذلت، افغانستان تسلیت و.

انزجار و خشم خود را نسبت به جنایت های اسراییل غاصب و آمریکا نشان دادند.

حجت الاسلام جلیلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم با محکوم کردن اسراییل غاصب و جنایت اخیر این رژیم جعلی در فلسطین اشغالی، گفت: طبق وعده الهی بزودی شاهد نابودی کامل رزیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امروز شاهدیم مردم آگاه فلسطین سیاست مبارزه را در مقابل مذاکره انتخاب کرده و موفق به عقب راندن رژیمی شده اند که در شش روز توانست بر کشورهای عربی پیروز شود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در محکومیت جنایات اسراییل

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در محکومیت جنایات اسراییل