مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-15سياسي

بیانیه انصراف علی اکبر صالحی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری


اینجانب همواره این حدیث شریف نبوی (ص) را پیش چشم داشته ام که می فرماید اگر خود را به تمامی برای انجام امری شایسته نمی دانی پس بدان میدان وارد مشو .

- اینجانب همواره این حدیث شریف نبوی (ص) را پیش چشم داشته ام که می فرماید اگر خود را به تمامی برای انجام امری شایسته نمی دانی پس بدان میدان وارد مشو .

علی اکبر صالحی با انتشار بیانیه ای از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین متن بیانیه بدین شرح است: ملت شریف و عزیز ایران ! یکی از نعماتِ الهی که در طول چند دهه گذشته شاملِ حالِ این بنده خاطیِ پروردگار شده است ، اقبال و حُسن ظنِّ بسیاری از اصحاب علم و معرفت و دوستان و سروران ارجمند نسبت به اینجانب بوده است.

بسیاری از استادان و پژوهشگران در مؤسسات علمی و آموزشی کشور و جمعی از بزرگواران در مجامع و محافلِ دینی و فرهنگی و نیز در سازمان¬ها و نهادهای تصمیم¬ساز در مقاطع و فصولِ منتهی به انتخابات با این کمترین تماس حاصل کرده و بر بنده منّت نهادند و با بیان احتجاجات و استدلال¬های گونه¬گون ، حضور اینجانب را در میدان رقابت¬های انتخابات ریاست جمهوری واجب عینی تلقّی نمودند و این مطالبه را مطرح کردند که بر اینجانب فرض است تا وظیفه خود را به اَکملِ وجه به انجام رسانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انصراف علی اکبر صالحی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه انصراف علی اکبر صالحی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری