مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-15سياسي

کارها در روابط عمومی به صورت تخصصی انجام شود


مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان گفت: باید به حوزه روابط عمومی نگاه علمی، تخصصی و تأثیرگذار داشته باشیم و کار در روابط عمومی به صورت تخصصی انجام شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: 27 اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به طلایه داران عرصه اطلاعات و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، یکی از مهم ترین، سخت ترین و تأثیرگذارترین حوزه های کاری در ادارات است، افزود: در دستگاه هایی که مدیران به حوزه روابط عمومی توجه داشتند، قطعاً آن دستگاه موفق به کسب توفیقاتی شده است.

دبیر هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان بیان کرد: باید به حوزه روابط عمومی نگاه علمی، تخصصی و تأثیرگذار داشته باشیم و اگر در روابط عمومی کار به صورت تخصصی انجام شود قطعاً هم مردم رضایت خواهند داشت و هم مدیر و هم آن که مجموعه توفیقاتی را کسب خواهد کرد.

شریفی با بیان اینکه باید امسال برنامه های ویژه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شود، ادامه داد: نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارها در روابط عمومی به صورت تخصصی انجام شود

کارها در روابط عمومی به صورت تخصصی انجام شود