مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-15سياسي

داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند


داوطلبانی که تاکنون در هیأت های نظارت شهرستان و استان تأیید صلاحیت نشدند از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود از طریق فرمانداری ها به هیأت نظارت کشور ارائه دهند.

- محمدعلی شاه حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که تمام مقدمات برگزاری انتخابات در حوزه شوراها اسلامی شهر و روستا و حوزه ریاست جمهوری در استان یزد ایجاد شده است، اظهار کرد: درحوزه شوراها اولین کار استان تشکیل هیأت های اجرایی بود که در سطح شهرستان ها و روستاها انجام شده است.

وی افزود: در این حوزه 30 نفر از معتمدین هر منطقه توسط فرمانداران و بخشداران انتخاب و از این تعداد هشت نفر به همراه سه نفر از نمایندگان دستگاه های اجرایی به عنوان هیأت اجرایی انتخابات ساماندهی شدند.

 دبیر ستاد انتخابات استان یزد در ادامه مرحله ثبت نام نامزدها را از جمله فرآیند انتخابات شوراها دانست و گفت: بعد از این مرحله اولین فاز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت های اجرایی فرمانداری ها و بخشداری ها انجام شده است.

شاه حسینی دادگستری، ثبت احوال، نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات را مراجع چهارگانه تأیید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان و تصریح کرد: بعد از این مرحله رسیدگی فرآیند رسیدگی به اعتراض و بررسی صلاحیت داوطلبانی که رد صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند

داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند