مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-15سياسي

اعلام آمادگی دانشجومعلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان برای کمک به مردم فلسطین


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی، آمادگی خود جهت کمک به مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه ای جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آمادگی خود جهت کمک به مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ اراده ما بر این قرار گرفته است تا به مستضعفین نعمت بخشیم و آنها را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم   قصص/5 خبر شنیدن حمایت کشورهای مدعی به اصطلاح حقوق بشر از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی همگان را به تعجب واداشته، تعجب از وقاحت و بی شرمی انسان مدرن و طاغی که با حنجره خود ادعای دفاع از حقوق هم نوع سر می دهد ولی همزمان ندای دفاع از رژیم مردم کش و کودک کش را با همان حنجره فریاد می زند.

 به کجا این چنین شتابان می روید؟ فاین تذهبون؟[1]  در این روزها صدای شکستن پایه های سست حکومت ظالمان بیش از پیش به گوش می رسد و به دست مستضعفین عالم تارهای عنکبوتی حکومت ظالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشجومعلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان برای کمک به مردم فلسطین

اعلام آمادگی دانشجومعلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان برای کمک به مردم فلسطین