مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-15بين الملل

یورش پلیس دانمارک به تظاهرات حمایت از فلسطین +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس کپنهاگ پایتخت دانمارک روز جمعه به جمعیتی که برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین در خیابان های این شهر و مقابل سفارت رژیم صهیونیستی حضور یافته بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، پس از درگیری ها، در حالی که عده ای به نقطه آغاز تظاهرات بازگشتند و در آنجا به شعار دادن علیه رژیم صهیونیستی پرداختند، سایرین پرچم های فلسطین را در خیابان های کپنهاگ تکان می دادند و خواستار آزادی فلسطینیان بودند.

طبق اعلام تلویزیون دولتی دانمارک، حدود 4000 نفر در تظاهرات در همبستگی با مردم فلسطین شرکت کردند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا صبح امروز (شنبه - 15 مه)، 139 نفر از جمله 39 کودک و 22 زن بوده است.

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، خبرگزاری فلسطینی صفا صبح امروز گزارش داد که صهیونیست ها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیرنظامی به نام ابوحطب واقع در اردوگاه پناهجویان الشاطی را بمباران کردند.

در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند و نیروهای امدادرسانی، پیکرهای این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش پلیس دانمارک به تظاهرات حمایت از فلسطین +فیلم

یورش پلیس دانمارک به تظاهرات حمایت از فلسطین +فیلم