مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-15سياسي

توزیع 1000 بسته معیشتی روز عید فطر در آمل


فرمانده بسیج ناحیه آمل با بیان اینکه هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر توزیع شده است،گفت: ارزش ریالی برای هر بسته 4 میلون ریال است که بعد از ماه رمضان نیز این بسته ها هم در بسته های معیشتی و هم پک های بهداشتی توزیع خواهد شد.

-  جابر عسگری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی چشم اندازی 10هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان داشتیم، که این بار در آخرین مرحله و هجدهمین مرحله سبد معیشتی است.

 وی با بیان اینکه هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر توزیع شده است،گفت: ارزش ریالی برای هر بسته 4 میلون ریال است که بعد از ماه رمضان نیز این بسته ها هم در بسته های معیشتی و هم پک های بهداشتی توزیع خواهد شد.

  فرمانده بسیج ناحیه آمل در ادامه سخنان خود با تاکید اینکه بسیج در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود،امروزه نیز این اتفافات خوب رقم خورده و بسیج در صحنه و در کنار مردم حاضر است.

فرمانده بسیج ناحیه آمل، سپاه و بسیج را در همه میدان ها کمک رسان جامعه برشمرد و اضافه کرد: حضور پر رنگ سپاه و بسیج در زمان سیل، زلزله و بحران های که به وجود می آید باعث حل بسیاری از مشکلات شده است، امروز هم این حضور باعث دلگرمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 بسته معیشتی روز عید فطر در آمل

توزیع 1000 بسته معیشتی روز عید فطر در آمل