مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-15ورزشي

جشنواره «عدلیه و رسانه» گامی برای ارتقای سواد رسانه ای جامعه


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به همکاری سازمان در برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه، گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این جشنواره، - جشنواره عدلیه و رسانه گامی برای ارتقای سواد رسانه ای جامعه ایسنا/یزد معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به همکاری سازمان در برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه، گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این جشنواره، ارتقای سواد رسانه ای مردم است که رسانه ها با تولید محتوای تخصصی، در این حوزه بسیار تاثیرگذار هستند.

عباس ملازینلی عضو شورای سیاست گذاری و مسئول بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه افزود: مردم باید بتوانند به عنوان مخاطب عام، صحت و سقم اخبار را تشخیص دهند که به این قوه، تشخیص سواد رسانه ای می گویند.

وی ادامه داد: اگر ما سواد رسانه ای جامعه را در یک حد استاندارد بالا ببریم، دیگر نیازی به فیلترگذاری نداریم و رسانه های داخلی یا خارجی می توانند حرفشان را بزنند.

در این حالت است که مردم با سواد رسانه ای خود، اخبار کذب را از اخبار صادق تشخیص می دهند و به دام اخبار دروغ نمی افتند.

ملازینلی گفت: این جشنواره با ابتکار عمل مجموعه دادگستری و مجموعه دستگاه های مرتبط در حوزه قوه قضاییه طراحی شده و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به عنوان عضو شورای سیاستگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «عدلیه و رسانه» گامی برای ارتقای سواد رسانه ای جامعه

جشنواره «عدلیه و رسانه» گامی برای ارتقای سواد رسانه ای جامعه