مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-15سياسي

پانزدهمین همایش علمی «حکمت مطهر» 27 اردیبهشت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صدا و سیما، احمد زرنگار مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صدا و سیما و دبیر اجرایی این همایش در این خصوص گفت: - پانزدهمین همایش علمی حکمت مطهر 27 اردیبهشت برگزار می شود پانزدهمین همایش علمی حکمت مطهر با موضوع اسلام و ایران در قرن جدید 27 و 28 اردیبهشت ماه 1400 به میزبانی دانشگاه صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صدا و سیما، احمد زرنگار مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه صدا و سیما و دبیر اجرایی این همایش در این خصوص گفت: مراسم افتتاحیه همایش روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه صدا وسیما و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این مراسم آیت الله صادقی رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا و حجت الاسلام رضوان طلب از استادان حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهند کرد.

دبیری علمی این همایش بر عهده سید حسن شهرستانی است.

زرنگار اضافه کرد: مراحل دریافت مجوز درجه­ی ISC این همایش نیز انجام شده است و مقالات برگزیده، با درجه ISC منتشر خواهد شد.

ارائه مقالات برگزیده در قالب سخنرانی، برگزاری پنل های تخصصی در خصوص محور های موضوعی همایش و انتشار کتاب چکیده مقالات از دیگر برنامه های جانبی این همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین همایش علمی «حکمت مطهر» 27 اردیبهشت برگزار می شود

پانزدهمین همایش علمی «حکمت مطهر» 27 اردیبهشت برگزار می شود