مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-15سياسي

«صادق خرازی» از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد


دبیر کل حزب ندای ایرانیان که پیش از این برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، طی بیانیه ای از حضور در عرصه انتخابات 1400 انصراف داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان که پیش از این برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، طی بیانیه ای از حضور در عرصه انتخابات 1400 انصراف داد.

متن بیانیه او به شرح زیر است: به نام خداوند قادر متعال مردم شریف و بزرگوار ایران! جوانان عزیز! بیش از یکصد سال از تکاپو و تلاشهای مجدانه مردان و زنان ایرانی، برای رسیدن به مردمسالاری و آزادی و عدالت می گذرد؛ قرنی از تاریخِ مجاهدتها و تلاشهای ایرانیان.

حوادث این سده منشوری است از وقایعِ گوناگونِ خارجی و داخلی: از دخالت روس ها و انگلیس ها در تحقق اراده ملت؛ تا نقشِ آمریکایی ها در سقوط دولت ملی مصدق؛ تا اِعمال ناجوانمردانه ترین و سنگدلانه ترین تحریم های اقتصادی علیه مردم صبور و شریف ایران؛ یا اختلاف بین بزرگان در هر دو انقلابِ مشروطه و اسلامی؛ و یا روی کار آمدن دولت های مستبد در دوره های مختلف این قرن از کودتاچی های قزاق صفت تا قانون ستیزانِ نامحمود؛ که هر یک دفتری از رنجنامه بزرگ این سرزمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صادق خرازی» از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

«صادق خرازی» از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد