مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-15اقتصادي

شروع عملیات اجرایی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری در سیمرغ


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از شروع عملیات اجرایی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری با بالغ بر 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان سیمرغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن خیریانپور طی گفت وگویی از شروع عملیات اجرایی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری در شهرستان سیمرغ با حضور استاندار مازندران خبر داد و اظهار کرد: این مزرعه نمونه بارز مزرعه سازگار با نهایت صرفه جویی در مصرف آب و تولید چندین برابر در نوع خود است که عملیات اجرایی ان با 260 میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز شد.

‎ وی با بیان اینکه این مزرعه توسط یک شرکت خصوصیی اجرا می شود، گفت: این مزرعه شامل زنجیره تولید ماهیان خاویاری با 260 میلیارد تومان سرمایه گذاری شامل تولید 10 تن خاویار و 300تن گوشت در سال، گلخانه آکوآپونیک با 118میلیارد تومان سرمایه گذاری در 32 هزارمترمربع مساحت،  نیروگاه ccHp با 76 میلیارد تومان سرمایه گذاری، سردخانه زیرصفر و تونل انجماد و سردخانه بالای صفر با 8 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: همچنین این مزرعه کارخانه فرآوری و بسته بندی ماهیان خاویاری با 18 میلیارد تومان سرمایه گذاری، کارخانه فرآوری و کنسرو خاویار با 9 میلیارد تومان سرمایه گذاری، کارخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات اجرایی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری در سیمرغ

شروع عملیات اجرایی زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویاری در سیمرغ