مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-15پزشكي

بستری 19 بیمار با علایم کرونا در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بستری 19 بیمار با علایم کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: نگران برگزاری دورهمی هایی هستیم که منجر به افزایش مبتلایان به کرونا می شود.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از فوت یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: تا ظهر روز گذشته 19 بیمار با علائم مثبت و مشکوک در بخش کرونا بستری هستند و متاسفانه یک بیمار نیز فوت کرده است.

وی با ابراز گلایه مندی از برگزاری مراسم نوعید از سوی برخی از افراد در روز عید فطر گفت: متاسفانه با وجود همه هشدارها بازهم تعدادی از همشهریان اقدام به برگزاری نوعید کردند که مبتلایان در این مراسم در روزهای آینده مجبور به تحمل درد و عوارض ناشی از ویروس خواهند بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: برخی کاندیداهای شورای شهر نیز در شرایط کنونی به مشکل تبدیل شده اند و با برگزاری جلسات به افزایش ابتلا کمک می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پایان ماه رمضان امکان برگزاری مراسم عروسی نیز وجود دارد و از افراد می خواهیم فعلا و با توجه به شرایط وخیم کنونی از برپایی این مراسم بپرهیزند.

انتهای پیام/89026/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 19 بیمار با علایم کرونا در اسدآباد

بستری 19 بیمار با علایم کرونا در اسدآباد