مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-15سياسي

انصراف صادق خرازی از کاندیداتوری در انتخابات 1400


صادق خرازی طی بیانیه ای ضمن اعلام انصراف خود از کاندیداتوری در انتخابات 1400، تاکید کرد: در راستای حفظ این آرمانها، و تلاش برای پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات پیش رو، - انصراف خودم را از نامزدی برای ریاست جمهوری اعلام می دارم و در کنار جوانانِ حزب ندای ایرانیان، که همواره از آنان آموخته ام، مسیرِ پاسداری از جمهوریّت نظام را ادامه خواهم داد تا این نهالِ نوپا درختی تناور گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سیدمحمدصادق خرازی با انتشار بیانیه ای از کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: به نام خداوند قادر متعال مردم شریف و بزرگوار ایران! جوانان عزیز! بیش از یکصد سال از تکاپو و تلاشهای مجدانه مردان و زنان ایرانی، برای رسیدن به مردمسالاری و آزادی و عدالت می گذرد؛ قرنی از تاریخِ مجاهدتها و تلاشهای ایرانیان.

حوادث این سده منشوری است از وقایعِ گوناگونِ خارجی و داخلی: از دخالت روسها و انگلیسها در تحقق اراده ملت؛ تا نقشِ آمریکایی ها در سقوط دولت ملی مصدق؛ تا اِعمال ناجوانمردانه ترین و سنگدلانه ترین تحریمهای اقتصادی علیه مردم صبور و شریف ایران؛ یا اختلاف بین بزرگان در هر دو انقلابِ مشروطه و اسلامی؛ و یا روی کار آمدن دولتهای مستبد در دوره های مختلف این قرن از کودتاچی های قزاق صفت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف صادق خرازی از کاندیداتوری در انتخابات 1400

انصراف صادق خرازی از کاندیداتوری در انتخابات 1400