مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-15بين الملل

موشک های مقاومت فلسطین شهر اسدود را به آتش کشید


شهر اسدود در جنوب سرزمین های اشغالی شب گذشته تا صبح شاهد باران موشکهای مقاومت بود و آتش سوزی مهیبی در این شهر به وقوع پیوسته است.

این شهر شاهد ویرانی گسترده است.

- به گزرش جماران به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی ویدیویی را از آتش سوزی مهیب و ویرانی بزرگ در شهر اسدود در جنوب سرزمین های اشغالی را منتشر کرد که در نتیجه اصابت موشک های مقاومت فلسطین در نوار غزه رخ داده است.

ارتش رژیم اشغالگر با انتشار این ویدیو در توییتر نوشت که باران موشک بدون وقفه از نوار غزه به جنوب سرزمین های اشغالی شلیک می شود.

ارتش اشغالگر تأکید کرد که یکی از موشک های شلیک شده شب گذشته به شهر اسدود اصابت کرد و باعث وقوع آتش سوزی بزرگی در این شهر شد.

ارتش اشغالگر تهدید کرد که به این حمله پاسخ خواهد داد.

گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه شب گذشته در پاسخ به تجاوز اسراییل به مناطق مسکونی در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان بی گناه شهرک های یهودی نشین عسقلان،اسدود و بئر السبع را موشک باران کردند و خسارت بزرگی به منطقه صنعتی در اسدود وارد کردند.

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش اشغالگر اعلام کرد که گروه های مقاومت فلسطین از ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه تا هفت صبح امروز شنبه نزدیک به 200 موشک از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های مقاومت فلسطین شهر اسدود را به آتش کشید

موشک های مقاومت فلسطین شهر اسدود را به آتش کشید