مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-15پزشكي

70 درصد از افراد بالای 80 سال شهرستان دشتستان واکسینه شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از واکسینه شدن درصد از افراد بالای 80 سال این شهرستان خبر داد.

- ماریا خویشدوست در گفت وگو با به شهرستان دشتستان همچنان ادامه دارد که طبق برنامه زمان بندی اعلام شده تزریق آن به گروه های هدف انجام می گیرد.

خویشدوست گفت: تاکنون 6 هزار و 371 دوز واکسن به گروه های مختلف از قبیل کادر بهداشت و درمان، سالمندان، گروه های نظام پزشکی (پزشکان مطب های خصوصی، آزمایشگاه ها و کلینیک های تخصصی)، پاکبانان، جانبازان بالای 50 درصد و بیماران خاص (دیالیزی، تالاسمی، ام اس، پیوند اعضا) تزریق شده است که از این تعداد بیش از 900 نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ضمن تشکر از بخشداران، دهیاران، ادارات آموزش و پرورش و پایگاه های بسیج برای فراهم نمودن فضای مناسب فیزیکی واکسیناسیون عمومی رده های سنی مختلف در سایر بخش های شهرستان، گفت: ما برای تسریع واکسیناسیون گروه های مختلف سنی نیاز به امکانات و ظرفیت های سایر نهادها و دستگاه های اجرایی داریم و با تعامل و همکاری می توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

خویشدوست با بیان اینکه تیم های بهداشتی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در این مراکز حضور فعال دارند گفت: شهروندان گرامی منتظر تماس تلفنی از طریق سامانه 4030 و هماهنگی مراقبین سلامت و بهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از افراد بالای 80 سال شهرستان دشتستان واکسینه شدند

70 درصد از افراد بالای 80 سال شهرستان دشتستان واکسینه شدند