مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-15پزشكي

حرکت کرونا در البرز روی خط ثابت/تعداد بالای مراجعین به مراکز درمانی


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه حدود دو هزار نفر روزانه به مراکز درمانی استان مراجعه می کنند، گفت: - مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، صبح امروز در حاشیه نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان، گفت: خوشبختانه در  هفته اخیر نسبت  به هفته پیش از آن در همه آمارها کاهش داشتیم، اما روند کاهشی بسیار ناچیز بوده و تقریبا  روند آن ثابت است.

وی در خصوص آمارهای کرونایی استان، گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه 12 نفر بر اثر کرونا  فوت شدند و 1700 نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند؛ در همین مدت زمان 935 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

  بابایی تصریح کرد: هنوز برای بازگشایی گروه های 3و 4 شغلی دستوری اعلام نشده و فعالیت این گرو ه های شغلی در مناطق قرمز و نارنجی غیر قانونی است.

همچنین بازگشایی گروه شغلی دو در مناطق قرمز و نارنجی به صورت آزمایشی بوده که هنوز یک هفته از این زمان باقی است.

فردیس تنها شهرستان قرمز استان البرز وی افزود: در حال حاضر فردیس تنها شهرستان قرمز استان است و وضعیت کرج نارنجی است که فعالیت گروه های شغلی 3 و 4 در هر دو شهرستان مصداق تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کرونا در البرز روی خط ثابت/تعداد بالای مراجعین به مراکز درمانی

حرکت کرونا در البرز روی خط ثابت/تعداد بالای مراجعین به مراکز درمانی