مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-15پزشكي

علل شایع ریزش مو در افراد و راه های درمان آن


یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اگر میزان ریزش مو در افراد بیش از 100 تار در روز باشد، می توان گفت فرد دچار ریزش مو است، سه علت شایع برای ریزش مو در افراد وجود دارد که راه درمان هر کدام از علت ها نیز متفاوت است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اگر میزان ریزش مو در افراد بیش از 100 تار در روز باشد، می توان گفت فرد دچار ریزش مو است، سه علت شایع برای ریزش مو در افراد وجود دارد که راه درمان هر کدام از علت ها نیز متفاوت است.

عاطفه شجری در گفت وگو با ایسنا در خصوص علت های ریزش مو در افراد، اظهار کرد: در ناحیه سر هر انسان به طور متوسط 100 هزار تار مو وجود دارد، به طور عادی روزانه 40 تا 100 تار موی انسان دچار ریزش می شود که این میزان ریزش مو کاملا طبیعی است و جبران می شود.

این پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی افزود: اگر میزان ریزش مو در افراد بیش از 100 تار در روز باشد، می توان گفت فرد دچار ریزش مو است، ریزش مو در افراد دلایل متعددی دارد که باید به هر کدام از این دلایل به صورت جداگانه بپردازیم.

وی شایع ترین علت ریزش مو را ریزش موی ارثی یا آندروژنتیک در زنان و مردان عنوان کرد و گفت: این نوع ریزش مو در مردان کمی بعد از سن بلوغ و در زنان اندکی با تاخیر آغاز می شود و عموما زمینه های ارثی و ژنتیکی در آن مطرح و علت آن نیز هورمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل شایع ریزش مو در افراد و راه های درمان آن

علل شایع ریزش مو در افراد و راه های درمان آن