مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-15اقتصادي

کارگزاری خانه و کارخانه برای اولین بار در البرز راه اندازی شد


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: کارگزاری عرضه و تقاضا، خانه و کارخانه، به ارتباط بین صنایعی که تولید محصولات خود را برون سپاری می کنند با فعالین مشاغل خانگی کمک می کند.

- ایسنا/البرز مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز گفت: کارگزاری عرضه و تقاضا، خانه و کارخانه، به ارتباط بین صنایعی که تولید محصولات خود را برون سپاری می کنند با فعالین مشاغل خانگی کمک می کند.

ابوالحسن قاسم پور با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی مشاغل خانگی در استان البرز برای 2500 نفر برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: همزمان با آغاز این طرح در استان براساس مطالعاتی که انجام شده است بیش از 75 درصد افرادی که در حوزه مشاغل خانگی فعال هستند را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: یکی دیگر از نتایج به دست آمده در این مطالعات این بود که اصلی ترین نیاز کسانی که در حوزه مشاغل خانگی فعال هستند بازار فروش محصولات است.

این مسئول افزود: از این رو تفاهم نامه ای با سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج منعقد شد تا بتوانیم بازارچه ای جهت فروش محصولات در حوزه مشاغل خانگی ایجاد کنیم و این بازارچه فرصتی برای افراد ایجاد می کند تا بتوانند وارد بازار فروش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاری خانه و کارخانه برای اولین بار در البرز راه اندازی شد

کارگزاری خانه و کارخانه برای اولین بار در البرز راه اندازی شد