مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-15دانش

برگزاری سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان


سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان به همت مرکز آموزش های آزاد و مهارتی و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز آموزش های آزاد و مهارتی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و افزایش مهارت های علمی و عملی دانش آموزان سراسر کشور سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان را برگزار می کند.

الناز فطیرخورانی، دبیر جشنواره گفت: جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان به عنوان رویداد بزرگ علمی و پژوهشی دانش آموزی در روزهای 29 تا 31 اردیبهشت ماه 1400 به صورت مجازی با حضور بیش از 2400 دانش آموز هر سه مقطع تحصیلی دبستان، دوره اول و دوم متوسطه به همراه دبیران راهنمایشان از 15 استان کشور در قالب 520 تیم برگزار خواهد شد.

ثبت نام سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی با شعار پیش به سوی دانشمند شدن در رشته های مختلف علمی در 5 محور غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای علمی، مسابقات دانش آموزی، تولید محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی از طریق سایت javanproject.

com از 25 آذر ماه 1399 مصادف با روز پژوهش و فناوری آغاز و تا پایان سال 1399 ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان

برگزاری سومین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان