مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-15سياسي

مردم با حضور پرشور در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمن می خواهد با تبلیغات گسترده مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، اما مردم با بصیرت تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمن می خواهد با تبلیغات گسترده مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند، اما مردم با بصیرت تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با تسلیت شهادت دانش آموزان بی گناه و روزه دار افغانستانی به امت اسلامی، اظهار کرد: چنین جنایت هایی که در جامعه اسلامی روی می دهد خیلی جای تاسف و تاثر دارد و بدتر از این جنایت، این است که جانی به نام دین و اسلام این جنایت ها را مرتکب می شود.

وی با بیان اینکه کسانی که این جنایت ها را مرتکب می شوند با انگیزه دینی مرتکب چنین جنایت هایی می شوند، تصریح کرد: بی بصیرتی عامل اصلی چنین جنایت هایی است و این امر نشان دهنده خط نقاق دشمنان بین ملت های مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه وقتی بصیرت نباشد انسان بی گناه را به قتل می رسانند و این امر بر اثر جمود فکری است ، افزود: امروز شرایط ما شرایطی است که دشمنان اسلام، از انواع فشارها و حربه ها استفاده می کنند لازم است خواص برای بصیرت افزایی در جامعه اسلامی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور پرشور در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد

مردم با حضور پرشور در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد