مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-15اقتصادي

سردرگمی؛ سوغات نوسانات ارزی


مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیرات مثبت و منفی گسترده ای دارد، گفت: زمانی که در اقتصاد ثبات وجود نداشته باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز تاثیرات مثبت و منفی گسترده ای دارد، گفت: زمانی که در اقتصاد ثبات وجود نداشته باشد، امکان ایجاد ضرر و زیان اقتصادی برای فعالان این حوزه افزایش پیدا خواهد کرد، بنابراین مهم ترین پیامد نبود ثبات اقتصادی این است که فرآیند تصمیم گیری برای این قشر با مشکل مواجه می شود.

بهمن قدمی دمابی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار در فرآیند تعیین عرضه و تقاضا در کالا، ارز، مسکن، طلا و .

، بحث انتظارات در پایین و بالا شدن قیمت است، اظهار کرد: خریدار و فروشنده عموما در بحث عرضه و تقاضا پیش بینی از آینده قیمت ها را مدنظر قرار می دهند و بر همین اساس اقدام به معامله در بازارهای مختلف اعم از سرمایه، مسکن و .

می کنند.

مدرس علوم اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: به عنوان مثال اگر فردی بخواهد مسکن خریداری کند در این فرآیند به بحث درآمد خود، سلیقه و قیمت آن توجه می کند، اما همان طور که اشاره شد، یک عامل اثرگذار در موضوع خرید و فروش مسکن بحث انتظارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی؛ سوغات نوسانات ارزی

سردرگمی؛ سوغات نوسانات ارزی