مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15اقتصادي

بازنگری 9 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد


مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: 9 طرح هادی روستایی و طرح تعیین محدوده 6 روستا پس از بازنگری، تصویب و ابلاغ شد.

- سهراب رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به اینکه برای طرح های هادی روستایی، افق 10 ساله مشخص شده است پس از گذشت این مدت با توجه به تخصیص اعتبارات مربوطه، طرح های هادی روستایی مورد بازنگری قرار می گیرند که در همین خصوص تعداد 9 طرح بازنگری تصویب و ابلاغ شد.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح ها مربوط به بازنگری طرح هادی روستای دوپلان از توابع بخش ناغان و روستای خراجی از توابع بخش مرکزی شهرستان کیار، روستاهای دهنو میلاس علیا و سفلی، روستاهای چمن بید و قطعه و روستای کهیان از توابع بخش مرکزی و روستای دشت پاگرد از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان، روستای ده چنار سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا، روستای چم خرم از توابع مرکزی بخش سامان و روستای تبرک سفلی از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بود که پس از تصویب نهایی، ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد برای روستاهای زیر 20 خانوار نیز طرح تعیین محدوده روستا را تهیه و ابلاغ می کند که در همین خصوص طرح تعیین محدوده 6 روستا در سطح استان نیز تهیه و پس از تصویب ابلاغ گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری 9 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد

بازنگری 9 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد