مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15اقتصادي

اشتغال 660 نفر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اشتغال مستقیم 165 و اشتغال غیرمستقیم 495 نفر در سه واحد تولیدی افتتاح شده اخیر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم خبر داد.

-  مهرداد غضنفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آخرین طرح های تولیدی افتتاح شده در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بیان کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها مزیّن است، در دو نوبت شاهد افتتاح برخی طرح های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بوده ایم که نوبت اول در روزهای نخست فروردین ماه و با افتتاح پنج طرح تولیدی با سرمایه گذاری 48 میلیارد تومان و 360 هزار یورو همراه بود.

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل واحدهای تولیدکننده دستگاه های الکترونیک، لوازم و ابزار آلات، خوراک دام، طیور و آبزیان، تولید البسه و همچنین تولید انواع کیک و بیسکوییت بود که سبب ایجاد برخی ظرفیت های جدید در اشتغال مستقیم و غیرمستقیم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: نوبت دوم این افتتاح ها هم در روز پنجشنبه مصادف با عید سعید فطر انجام شد که در این نوبت، سه طرح تولیدی و نوآوری با حجم سرمایه گذاری 95 میلیارد تومان و 740 هزار یورو به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 660 نفر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

اشتغال 660 نفر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان