مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15پزشكي

2500 نفر در قروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان قروه از واکسیناسیون 2 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

- مسعود معتمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: پس از شناسایی افراد بالای 75 تا 80 سال در قروه از طریق شبکه بهداشت و با ابلاغ بخشنامه کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این افراد علیه ویروس کووید 19 واکسینه شدند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون در قروه تصریح کرد: تاکنون 3 هزار و 500 دز واکسن کووید 19 به گروه های هدف تزریق شده است که از این میزان یک هزار نفر دو دز واکسن در یافت کردند و 1500 نفر دیگر نیز از یک دز واکسن برخوردار شدند.

معتمدی در مورد گروه های هدف دریافت کننده واکسن کووید 19 در قروه عنوان کرد: تاکنون افراد بالای 75 تا 80 سال، کارمندان وزارت بهداشت، بیماران خاص، جانبازان و خانواده بنیاد شهید،کارگران شهرداری و هلال احمر این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قروه افزود:در صورت تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به صورت مرحله ای تمام اقشار مختلف مردم قروه تا ماه های آینده دریافت کننده واکسن کووید 19 خواهند بود همچنین این فرایند به صورت سراسری و در سایر مناطق کشور و سطح استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 نفر در قروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

2500 نفر در قروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند