مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15ورزشي

5 بازیکن در لیست خروج فرهاد / تصمیم قاطع مجیدی برای تغییرات اساسی در استقلال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، 10 بازیکن استقلال در پایان فصل بیستم لیگ برتر قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و یکی از ماموریت های مهم هیات مدیره و تیم مدیریتی باشگاه، - فرهاد مجیدی تصمیم دارد تا در پایان فصل تغییرات مهمی در استقلال ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، 10 بازیکن استقلال در پایان فصل بیستم لیگ برتر قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و یکی از ماموریت های مهم هیات مدیره و تیم مدیریتی باشگاه، آغاز مذاکرات با این نفرات به منظور تمدید برای فصل آینده است؛ منوط به اینکه این بازیکنان مورد تایید فرهاد مجیدی برای فصل آینده قرار داشته باشند.

پیگیری های در این خصوص مشخص کرد از بین 10 بازیکن استقلال که قراردادشان با این تیم به پایان می رسد، به احتمال زیاد یک بازیکن به طور قطعی در لیست مورد نیاز قرار ندارد و دو بازیکن دیگر هم تا پایان فصل این فرصت را دارد تا نظر مساعد مجیدی را برای تمدید قرارداد جلب نماید.

همچنین شنیده می شود از بین بازیکنانی که با این باشگاه دارای قرارداد هستند، 2 بازیکن از شانس کمی برای ادامه همکاری برخوردارند و در پایان فصل ناچار به ترک استقلال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بازیکن در لیست خروج فرهاد / تصمیم قاطع مجیدی برای تغییرات اساسی در استقلال

5 بازیکن در لیست خروج فرهاد / تصمیم قاطع مجیدی برای تغییرات اساسی در استقلال