مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15پزشكي

راه اندازی بیمارستان رضایی دامغان 40میلیارد تومان اعتبار می خواهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: برای راه اندازی بیمارستان رضایی دامغان با ظرفیت 30 تا 40 تخت بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- ، نوید دانایی صبح شنبه در نشست پیگیری مشکلات بهداشت و درمان دامغان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بیمارستان دامغان با توجه به شرایط جمعیتی این شهرستان به عنوان یک بیمارستان در سطح و لایه دو شناخته می شود، ابراز کرد: زیرساخت بهداشت و درمان در سطح استان سمنان و به ویژه شهرستان دامغان فراهم است.

وی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته از سال 1400 به میزان 11 فوق تخصص جدید به شهرستان دامغان اضافه شده است، افزود: بیمارستان ولایت دامغان با 168 تخت مصوب، در سال 97 به میزان 60 درصد، در سال 98 به میزان 62 درصد و در سال 99 به میزان 46 درصد در 10 ماهه اول این سال اشغال تخت داشته که نشان می دهد این بیمارستان به صورت مستمر فعال و هیچگاه تعطیل نشده است.

افزوده شدن تخت های بیمارستانی رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: طی چند ماه گذشته یک بخش آی سی یو با ظرفیت 10 تخت به بیمارستان دامغان اضافه شد که هنوز امکانات این بخش توسط وزارت بهداشت و درمان به ما تحویل نشده است، اما تلاش کردیم تا از محل منابع و تجهیزات موجود دانشگاه این بخش را تجهیز و آماده سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان رضایی دامغان 40میلیارد تومان اعتبار می خواهد

راه اندازی بیمارستان رضایی دامغان 40میلیارد تومان اعتبار می خواهد