مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15ورزشي

از مشکلات نمی گویم تا شخصیت استقلال ملاثانی حفظ شود


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مشکل مالی داریم و این یک حقیقت است اما من تلاش کردم حرفی در این زمینه نزنم تا روحیه مردم و هواداران مان تضعیف نشود و شخصیت تیم استقلال ملاثانی نیز حفظ شود.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مشکل مالی داریم و این یک حقیقت است اما من تلاش کردم حرفی در این زمینه نزنم تا روحیه مردم و هواداران مان تضعیف نشود و شخصیت تیم استقلال ملاثانی نیز حفظ شود.

ابراهیم اشکش در گفت وگو با ایسنا درباره پیروزی تیمش در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال مقابل نود ارومیه، اظهارکرد: یک بازی سخت داشتیم.

حریف در 14 بازی گذشته اش موفق به کسب 21 امتیاز شده بود، در حالی که در 9 هفته ابتدایی لیگ تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده بود.

ارومیه مقابل ما نیز به دنبال پیروزی بود اما با یک بازی برنامه ریزی شده توانستیم یک گل تمرین شده به ثمر برسانیم و برنده این دیدار شویم.

برد بار ارزشی کسب کردیم و در حالی که 10 هفته به پایان لیگ یک مانده، توانستیم حضورمان در لیگ یک را قطعی کنیم که جا دارد از کادرفنی با دانش تیم، بازیکنان بسیار با ارزش و استعدادهای ناب فوتبال خوزستان، مدیریت باشگاه و اصحاب رسانه تشکر کنم.

وی با بیان اینکه به هدف نخست مان که حفظ تیم در لیگ یک بود رسیدیم، افزود: ان شاءالله از این به بعد تلاش می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات نمی گویم تا شخصیت استقلال ملاثانی حفظ شود

از مشکلات نمی گویم تا شخصیت استقلال ملاثانی حفظ شود