مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-15اقتصادي

خرید تاکنون 1500 تن محصول کلزا از کشاورزان خوزستان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت 3 هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت 3 هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.

تورج نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت برداشت گندم و کلزا در استان خوزستان، اظهار کرد: محصول بیش از 97 درصد از مزارع کلزا شامل 62 هزار هکتار، برداشت شده است و تاکنون بیش از یک صد هزار و 500 تن کلزا توسط مراکز خرید تضمینی و کارخانه های روغن کشی از کشاورزان خریداری شده است.

وی گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت 3 هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به افزایش میزان تولید کلزا نسبت به سال زراعی گذشته، بیان کرد: در سال زراعی گذشته، 68 هزار تن کلزا خریداری شد که امسال این میزان تاکنون به یک صد هزار و 500 تن افزایش یافته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تاکنون 1500 تن محصول کلزا از کشاورزان خوزستان

خرید تاکنون 1500 تن محصول کلزا از کشاورزان خوزستان