مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-14اقتصادي

شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر برگزار می شود


سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، «شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون برگزار می شود.

- محمدحسن حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می شود.

 سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در همین راستا از مدیران تعاونی های فعال و در حال بهره برداری دعوت می شود برای حضور در فرآیندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت بهنگام سازی اطلاعات در سامانه مورد اشاره تا تاریخ 18 خرداد1400 خواهد بود، اضافه کرد: پس از آن، امکان تکمیل پرسشنامه شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر برای تعاونی های واجد شرایط فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر برگزار می شود