مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-14بين الملل

چگونه شکست سایبری صهیونیست ها، محکومیت آنان در افکار عمومی جهان را رقم زد؟


در تازه ترین دور حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از هفته قبل آغاز شده، شاهد بسیج سریع افکارعمومی جهان بر علیه این رژیم هستیم که بخش عمده ای از این موفقیت حاصل استفاده موثر از فضای مجازی است.

- گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات- احسان موحدیان*: اگرچه ازحملات صهیونیست ها به غزه کمتر از پنج روز می گذرد، اما از روز سوم آغاز این حملات افکار عمومی در دنیا به شکل بی سابقه ای بر علیه جنایات صهیونیست ها متحد شد و شاهد تظاهرات گسترده بر علیه آن در شهرهای مختلف کشورهای آمریکایی و اروپایی مانند ایالات متحده، ایتالیا، ژاپن و اکثر کشورهای اسلامی بوده ایم.

تعداد زیاد شرکت کنندگان در این تظاهرات در کشورهای غیراسلامی و نیز عمق آگاهی آنها از ماجرا که از طریق مشاهده پلاکاردها، شعارها و بازتاب اظهارات تظاهرکنندگان در رسانه ها قابل درک است، نشان دهنده ایجاد شرایطی متفاوت و جدی بر علیه رژیم صهیونیستی در دنیا است.

در این زمینه به خصوص می توان به تظاهرات علیه صهیونیست ها در شهرهای شیکاگو و میلان و طراحی دیوارنوشته های بزرگ شبانه در منهتن نیویورک و غیره برای نمایش آمار کشتار گسترده صهیونیست ها اشاره کرد که واکنشی به تحرکات محدود نیروهای حامی آنها در همین شهرها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه شکست سایبری صهیونیست ها، محکومیت آنان در افکار عمومی جهان را رقم زد؟

چگونه شکست سایبری صهیونیست ها، محکومیت آنان در افکار عمومی جهان را رقم زد؟