مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:502021-05-14سياسي

عدم صداقت دولت درباره مذاکرات وین و لغو تحریم ها/ احتمال تحمیل شبه برجامی دیگر


نماینده ملایر در مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم صداقت در قبال مذاکرات وین و لغو تحریم ها گفت: «دولت راستگویان به اذعان حسن روحانی» حداقل در پایان عمرش با مردم صادق باشد.

- هادی بیگی نژاد عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارت حسن روحانی درباره امکان لغو تحریم ها با بلدوزر اظهار داشت: اینکه دولت بنای لغو تحریم ها را دارد به هیچ وجه صحت ندارد اما چون مردم مشکلات زیادی دارند و در تنگنا هستند و بنای رفع مشکلات را دارند تصور می کنند مشکلات و معضلات کشور فقط با مذاکره حل می شود و بر همین اساس آقای روحانی سوار بر موج مطالبات مردم شده و بنا دارد پایان خوشی را در هفته های انتهای دولتش داشته باشد.

وی افزود: اگر دولت بنا داشت با بلدوزر یا فرغون یا قاشق تحریم های کشورمان را بردارد این کار را انجام داده بود اما در این راه هیچگاه توفیقی نداشته و فقط توانسته در زمانی خاص برخی تحریم ها تعلیق شدند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: این گلایه نسبت به رییس جمهور وجود دارد که چرا او اطلاعات غلط به مردم می دهد و با آنها صادق نیست؛ دشمنان اصلا بنای رفع تحریم ها را ندارند و در مذاکرات وین هم چنین رویه ای را پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم صداقت دولت درباره مذاکرات وین و لغو تحریم ها/ احتمال تحمیل شبه برجامی دیگر

عدم صداقت دولت درباره مذاکرات وین و لغو تحریم ها/ احتمال تحمیل شبه برجامی دیگر