مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-14بين الملل

شهدای فلسطینی در غزه به 126 نفر افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه از افزایش شمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

- وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه از افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 126 نفر از جمله 31 کودک و 20 زن خبر داد و افزود که تا کنون 950 فلسطینی هم مجروح شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه از افزایش شمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به 126 نفر افزایش یافت که 31 نفر از آنها را کودکان و 20 نفر را زنان تشکیل می دهند.

همچنین از ابتدای تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه هم 950 فلسطینی زخمی شده اند.

این در حالی است که هلال احمر فلسطین پیش از این اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری به 10 نفر رسید و 90 تن نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند.

تیراندازی در مسجد شهر اللد شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی از تیراندازی در مسجد شهر اللد در فلسطین اشغالی خبر داد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که در این تیراندازی دو نفر زخمی شدند و به نظر می رسد تیراندازی توسط یهودیان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای فلسطینی در غزه به 126 نفر افزایش یافت

شهدای فلسطینی در غزه به 126 نفر افزایش یافت