مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:452021-05-14بين الملل

گزارش توییتری ظریف از رایزنی هایش در مادرید


وزیر امور خارجه با اشاره به دیدارهایش با وزرای خارجه و صنعت اسپانیا در توییتی نوشت که گفتگو های گسترده ای درباره روابط اقتصادی داشته و در خصوص برجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اولین مقصد سفرش به چند کشور اروپایی به مادرید پایتخت اسپانیا سفر کرد، در گزارشی توییتری درباره این سفر نوشت: دیدار هایی سازنده در مادرید با همتای اسپانیایی ام، خانم آرانچا گونزالس لایا و وزیر صنعت، تجارت و گردشگری خانم ریس ماروتو انجام شد.

وی افزود: گفتگو های گسترده ای درباره روابط اقتصادی صورت گرفت.

ظریف خاطرنشان کرد: همچنین درباره برجام، فلسطین، خلیج فارس، افغانستان و دیگر موضوعات منطقه ای و جهانی نیز به بحث پرداختیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر امور خارجه که روز پنجشنبه وارد مادرید شد با وزیر خارجه اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه اسپانیا در دیدار ظریف ضمن با اهمیت خواندن جایگاه ایران در منطقه، به تشریح دیدگاه کشورش در زمینه موضوعات مختلف از جمله برجام، اوضاع منطقه و مسائل دوجانبه پرداخت.

خانم ریس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، علاقه مندی اسپانیا به تقویت روابط اقتصادی و تجاری با ایران در چارچوب نقشه راه همکاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش توییتری ظریف از رایزنی هایش در مادرید

گزارش توییتری ظریف از رایزنی هایش در مادرید