مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 20:402021-05-14پزشكي

بیمارستان رضایی دامغان؛ وعده های مکرر و انتظار مردم!


وعده های مکرر برای بهره برداری مطلوب بیمارستان رضایی دامغان همواره به تأخیر می افتد و مردم این روزها برای توجه به حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان درخواست های جدی دارند.

- خبرگزاری فارس- دامغان: مشکلات بخش بهداشت و درمان سبب شده است تا شماری از مردم با راه اندازی کمپینی در اینجا حمایت کنید .

مردم می گویند: شهرستان دامغان تا چند سال قبل دارای دو بیمارستان بود؛ بیمارستان های رضایی و 11 محرم.

پس از تخریب بیمارستان 11 محرم در طرح گسترش فضای سبز در دامغان، متأسفانه این شهرستان 100 هزار نفری صرفاً دارای یک بیمارستان شد.

متأسفانه این روزها مردم به دلیل کرونا و ترس از آلودگی در تنها بیمارستان شهر، یا برای درمان به شهرهای مجاور رفته یا قید درمان خود را می زنند.

طبق اعلام نماینده مردم دامغان در مجلس، وعده راه اندازی و احیای بیمارستان رضایی توسط وزیر بهداشت داده شد؛ اما وعده اختصاص بودجه برای این امر در سال 1401 داده شده است.

مردم از مسؤولان خواسته اند تا نسبت به عملی شدن سریع این خواسته برحق مردم مظلوم این شهرستان، پیگیری های لازم را انجام دهند؛ چون تنها بیمارستان شهر در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وعده چهارباره! مهدی بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان در همین باره اظهار کرد: طولانی شدن برخی مباحث در شهرستان و انجام برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رضایی دامغان؛ وعده های مکرر و انتظار مردم!

بیمارستان رضایی دامغان؛ وعده های مکرر و انتظار مردم!