مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-14سياسي

فعالیت 250 طلبه در موج چهارم کرونا در استان قم


دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با اشاره به فعالیت 250 طلبه در موج چهارم کرونا در استان قم گفت: با درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی با اشاره به موج چهارم شیوع ویروس منحوس کرونا اظهارکرد: بنا بر اعلام نیاز تا کنون 250 طلبه جهادی برادر و خواهر در چهار بیمارستان سطح شهر قم در سه شیفت مستقر شده اند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با بیان اینکه تلاش هایی که حوزویان در این ایام به عنوان کار جهادی انجام دادند، برگ زرینی در تاریخ روحانیت بود، تصریح کرد: موج چهارم در شرایطی اتفاق افتاد که گروه های جهادی ستاد بحران حوزوی از حالت آماده باش خارج شده بودند و این به دلیل وضعیت مطلوب و رو به سفیدی بود که استان قم داشت به طوریکه با گذشت سه چهار روز هم ما شاهد مورد فوتی نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی افزود: موج سوم هم خیلی پررنگ نبود و ما در قم مشکل چندانی نداشتیم که بخواهیم تمام گروه های جهادی را در حالت آماده باش نگه داریم، بنابر این به صورت فعال به معنای زمان بحران و ضرورت نبودند.

با شروع موج چهارم و درخواست از ستاد بحران حوزوی جلسه ای با حضور تمام اعضای ستاد بحران حوزوی، سرتیم های طلاب جهادی مستقر در بیمارستان ها، مسئول کمیته بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 250 طلبه در موج چهارم کرونا در استان قم

فعالیت 250 طلبه در موج چهارم کرونا در استان قم