مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-14اقتصادي

خرید گندم از اواخر خرداد در زنجان آغاز می شود


مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به آغاز خرید گندم از اواخر خردادماه در زنجان گفت: تاکنون 35 مرکز برای خرید پیش بینی شده است.

- ستار رحمنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای خرید گندم در استان انجام شده و نسبت به گندزایی و ضدعفونی سیلوها اقدام شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه خرید گندم در استان از اواخر خردادماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: برای همین امر 35 مرکز پیش بینی شده است که البته بسته به نیاز استان امکان افزایش مراکز نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای سه ماه مصرف آینده استان گندم در سیلوها موجود است، تصریح کرد: البته قبل از خرید گندم نسبت به خالی کردن مراکز برای خرید گندم سال جدید اقدام می شود که هم اکنون نیز این کار در حال انجام است.

رحمنی با اشاره به اینکه قیمت خرید گندم امسال 5 هزار تومان تعیین شده است، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز بحث خرید گندم به خوبی در استان انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این باره گفت: به دلیل کاهش بارندگی تولید گندم سال زراعی جاری 280 هزا تن برآورد شده که بر این اساس میزان خرید 230 هزار تن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گندم از اواخر خرداد در زنجان آغاز می شود

خرید گندم از اواخر خرداد در زنجان آغاز می شود