مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-14سياسي

کتابخانه مرکزی قیدار خردادماه افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: نخستین کتابخانه عمومی قیدار پس از انقلاب، خرداد امسال افتتاح می شود.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ایام کرونا برنامه های مختلفی با تعطیلی کتابخانه های عمومی صورت گرفته است تا سرانه مطالعه کاهش پیدا نکند.

وی گفت: راه اندازی پویش ملی هر خانه یک کتابخانه ، پویش هر کتابدار، یک کتابخوان ، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزاری مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم ، پویش کتابخوان مجازی ، نشست های کتابخوان مجازی از جمله فعالیت هایی است که طی ایام کرونا اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان اضافه کرد: تهیه و انتشار مطالب مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف با موضوعاتی همچون معرفی کتاب، دانش و اندیشه، شعر و ادب، تندرستی و پیشگیری از بیماری کرونا، شناخت جهان هستی، نقاشی و کاردستی، تربیت کودک، روابط اجتماعی نیز از دیگر فعالیت های انجام شده توسط کتابداران در ایام کروناست.

نیک بخش با بیان اینکه در کنار اجرای فعالیت های مجازی، فعالیت های عمرانی نیز در حال انجام است، افزود: در همین ایام شیوع ویروس کرونا 13 کتابخانه در استان زنجان بازسازی شد و امروز به ندرت کتابخانه ای داریم که نیاز به بازسازی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی قیدار خردادماه افتتاح می شود

کتابخانه مرکزی قیدار خردادماه افتتاح می شود