مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-14ورزشي

سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور درلیگ برتر حفظ شد


تیم شهروند ساری با کسب پیروزی خانگی در آخرین دیدار مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، در فصل آینده این رقابت ها ماندگار شد.

- ، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برای بقای دو تیم شهروند ساری و اهورا بهبهان شامگاه جمعه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد که درنهایت تیم شهروند در بازی خانگی با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد تا سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور در فصل آینده این رقابتها حفظ شود.

برای تیم شهروند ساری دراین دیدار، عرفان حسین زاده و طاها مرتضوی هر کدام 2 گل و علی اکرمی برای تیم میزبان گلزنی کردند تا خیال ساروی ها برای بقا در لیگ برتر راحت شود.

برای شهروندی ها در جدال سخت ونفسگیر در جدول بازنده ها، رضا لک سرمربی موفق فصل گذشته ساروی ها نیز در قامت یک مدیرفنی ومشاوره در کنار کادر فنی این تیم حضور داشت.

شهروند ساری در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور پرنوسان ظاهر شد وبا تغییر در کادرفنی این تیم، از رسیدن به جمع هشت تیم مرحله حذفی بازمانده بود.

تیم شهروند یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتسال باشگاه های کشور است که درفصل گذشته این رقابتها درجمع 4 تیم پایانی جدول حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور درلیگ برتر حفظ شد

سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور درلیگ برتر حفظ شد