مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-14سياسي

لزوم پرهیز از حرکت های وحدت شکن در جریان انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگویی درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: - دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیرو های انقلاب فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگویی درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: من همواره گفته ام که بنا بر مشی مقام معظم رهبری از ورود اشخاص مشهور به عرصه انتخابات ریاست جمهوری که موجب استقبال مردم و افزایش مشارکت عمومی شود استقبال می کنم.

وی افزد:، اما درخصوص خبری که در یکی از رسانه ها درج شده بود، متذکر می شوم که بنده و مجموعه جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بطور قطع ذیل شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خواهیم کرد.

باهنر با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که گفتم ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از حرکت های وحدت شکن در جریان انقلاب

لزوم پرهیز از حرکت های وحدت شکن در جریان انقلاب