مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-14سياسي

برخورد قاطع با عوامل برخورد با دستفروشان در شهرری


شهردار منطقه 20 تهران ضمن عذرخواهی از شهروندان و افکار عمومی به دلیل حادثه برخورد با دستفروشان در شهر ری اعلام کرد: آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر ، فرهاد افشار، شهردار منطقه 20 گفت: از عصر گذشته که موضوع حادثه میدان شهر ری مطرح شده است، پایش و رصد دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفته و دستگاه های نظارتی متولی نیز در جریان جزییات قرار دارند.

افشار گفت: ضمن پوزش از افکار عمومی و شهروندان محترم، بنده همواره و بارها به همکاران متذکر شده که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار، از رفتارهای سلبی و به دور از اخلاق خودداری شود و لذا آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می شود.

فرهاد افشار ادامه داد: از این روی، به زودی جلسه ای نیز تشکیل و ضمن بررسی دقیق ابعاد حادثه با متخلفین و آمرین و عاملین رفتار صورت پذیرفته با شهروند محترم برخورد قاطع و سریع صورت خواهد گرفت.

او افزود: باید قبول کرد که دستفروشان بخشی از اکو سیستم شهری هستند که باید بر اساس ضوابطی امکان فعالیت در شهر را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با عوامل برخورد با دستفروشان در شهرری

برخورد قاطع با عوامل برخورد با دستفروشان در شهرری