مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-14بين الملل

شبکه سعودی، پادوی رسانه ای صهیونیست ها در بحبوحه جنگ غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه العربیه به عنوان بازوی رسانه ای دولت سعودی در پنج روز گذشته از آغاز جنگ غزه، کاملا جهت گیری همسو با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته و نوع پوشش و مهمانانی که دعوت می کند، - شبکه العربیه در حالی با هیچ یک از مقامات و شخصیت های مقاومت در روز های گذشته گفت و گویی نکرده که تاکنون دوبار سخنگوی ارتش صهیونیستی در این شبکه به توجیه جنایات این رژیم پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه العربیه به عنوان بازوی رسانه ای دولت سعودی در پنج روز گذشته از آغاز جنگ غزه، کاملا جهت گیری همسو با رژیم صهیونیستی در پیش گرفته و نوع پوشش و مهمانانی که دعوت می کند، مؤید این ماجراست.

آویخای ادرعی سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت دو مرتبه میهمان این شبکه بود و شب گذشته در سخنانی تمامی تلاش خود را کرد تا از دریچه العربیه، علیه گروه های مقاومت و در ستایش ارتش صهیونیستی شایعه سازی و دروغ پراکنی کند.

او مدعی شد که حماس و گروه های مقاومت تلاش دارند با ارائه اطلاعات نادرست، آمار کشته شده ها و مجروحین را افزایش دهند و از غیرنظامیان به عنوان سپر دفاعی استفاده می کنند.

حضور صهیونیست ها در این شبکه در روز های گذشته باعث شد تا طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در غزه دیروز (پنج شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سعودی، پادوی رسانه ای صهیونیست ها در بحبوحه جنگ غزه

شبکه سعودی، پادوی رسانه ای صهیونیست ها در بحبوحه جنگ غزه