مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-14اقتصادي

کیش برنامه ای برای فروش واکسن کرونا ندارد


دبیر شورای سلامت جزیره کیش با اشاره به برنامه واردات واکسن کرونا به این جزیره گفت: ورود این واکسن ها به این منطقه برای تسریع روند واکسیناسیون ملی بوده و غیرقابل فروش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی عصر جمعه اظهار داشت: هدف از واردات این واکسن ها، کمک به وزارت بهداشت و درمان و توزیع درقالب سند ملی واکسیناسیون کشور است و هیچ برنامه ای برای فروش واکسن به گردشگران و مسافران منطقه وجود ندارد.

وی افزود: پس از اعلام ریاست جمهوری مبنی بر ورود بخش خصوصی به فرایند واردات واکسن به کشور با هدف تسریع روند واکسیناسیون هموطنان و اعلام ستاد ملی کرونا در این جزیره شاهد اعلام همکاری بنگاه های بزرگ و توانمند با محوریت شرکت های بزرگ دارویی معتبر و علاقمند به ایفای نقش در راستای مسئولیت اجتماعی بودیم .

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: درفرایندهای ورود شرکت های دارویی در واردات واکسن با ارز نیمایی و بر اساس قوانین و ضوابط وزارت بهداشت و مشارکت سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش که در طول مقابله با کرونا در کنار شورای سلامت حضوری موثر و مستمر داشته اند و انگیزه بالای آنان برای استمرار پرقوت این همکاری بر اساس مسوولیت اجتماعی، اعلام آمادگی کردند تا در فرایندهای اجرای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش برنامه ای برای فروش واکسن کرونا ندارد

کیش برنامه ای برای فروش واکسن کرونا ندارد