مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-14سياسي

طلاب مشهدی 8 زندانی بدهکار را با هدیه نامتعارف رییس جمهور آزاد کردند


عضو شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی از آزادی 8 زندانی بدهکار توسط طلاب و روحانیون مشهدی از محل مبالغ واریزی نامتعارف رییس جمهور خبر داد.

- حجت الاسلام محمد الهی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بعد از واریزی نامتعارف رییس جمهور تعداد زیادی از روحانیون و طلاب تصمیم گرفتند این مبلغ را صرف کارهای عام المنفعه و مواسات با مردم کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی افزود: برخی این مبلغ را به خانواده های مستمندی که می شناختند دادند، برخی در بحث تهیه اقلام مورد نیاز برای نیازمندان و وجوه مختلف دیگر هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه روحانیت مردمی پیشنهاد داد که طلاب مبالغی که مدنظرشان است را برای آزادی زندانیان بدهی مالی به حسابی واریز کنند.

الهی خراسانی با بیان اینکه در کمتر از یک هفته بیش از 30 میلیون تومان واریز شد، ادامه داد: با اندرزگاه معراج در زندان مرکزی مشهد ارتباط گرفتیم آن ها نیز افراد دارای صلاحیت آزادی را بررسی کرده و با هماهنگی با دادگستری و قضات، هشت نفر از زندانیان مالی در آستانه عید سعید فطر طی مراسمی با حضور نمایندگان جبهه روحانیت مردمی و مسوولان زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب مشهدی 8 زندانی بدهکار را با هدیه نامتعارف رییس جمهور آزاد کردند

طلاب مشهدی 8 زندانی بدهکار را با هدیه نامتعارف رییس جمهور آزاد کردند