مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-14سياسي

تا کنون 304 نفر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند


دبیر ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن ثبت نام 304 نفر تا پایان روز چهارم نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

- دبیر ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن ثبت نام 304 نفر تا پایان روز چهارم نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید عباس موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع 4 روز گذشته 304 نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور جهت کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کرده اند اظهار کرد: فردا به عنوان آخرین روز قانونی ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح کار ثبت نام از داوطلبان را آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع زمان ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیان داوطلبی تنها 10 ساعت در روز شنبه فرصت دارند تا با مراجعه به ستاد انتخابات کشور فرآیند ثبت نام خود را طی کنند.

رییس ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: از کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند تقاضا دارم فردا در زمان مراجعه به ستاد انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کنون 304 نفر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند

تا کنون 304 نفر برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند