مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-14سياسي

رفع مشکل 313 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: مشکل 313 واحد تولیدی و صنعتی صرفا از طریق برگزاری جلسه حل و فصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری خراسان رضوی، امیر مرتضوی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات حل اختلاف به صورت مستمر، اظهار کرد: در راستای حل مشکلات واحد های تولیدی با سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی و جلساتی با حضور طرفین برگزار می شود که پس از توافق طرفین مراتب صورت جلسه و در قالب مصوبه ابلاغ شده که لازم الاجرا است و طی بازه زمانی یکساله 99 تعداد 482 جلسه در سطح استان خراسان رضوی برگزار و خروجی آن 455 مصوبه بوده است که تماما اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: طی بازه زمانی مذکور در کمیسیون های پنج نفره حل اختلاف حمایت از سرمایه گذاری، مشکل 313 واحد تولیدی و صنعتی صرفا از طریق برگزاری جلسه حل و فصل شده است که با این اقدامات گسترده از بیکاری 9 هزار و 3000 نفر کارگر پیشگیری شده است.

وی تاکید کرد: در این میان واحد هایی بوده اند که تا سه هزار نفر در آن ها مشغول به کار بوده اند که به تبع آن از بسیاری از جرایم و آسیب ها که منشأ آن بیکاری بوده است پیشگیری به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 313 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی

رفع مشکل 313 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با ورود دستگاه قضایی